مراکز خرید مشهد
نوشته شده توسط : ادمین

 

بازار جنت مشهد

 

بازار جنت مشهد در میدان شهدا قرار دارد و به مراکز اقامتی و هتل های مشهد نزدیک می باشد از این رو مسافران تور مشهدمی توانند به راحتی در این بازار به خرید بپردازند و در تور مشهد 94 بافت قدیمی و جالب این بازار لذت ببرند. این بازار در گذشته در محله حکومتی و اعیانی چهار باغ قرار داشت و هم اکنون اکثر خانه های این خیابان تغییر کاربری داده اند و به مغازه تبدیل شده اند و امروزه این بازار به قطب پوشاک مشهد تبدیل شده است.

در تور مشهد دی 94 از بازدید این بازار لذت خواهید برد.

 

بازار جنت مشهد

 

 

مرکز تجاری خیام مشهد

 

مرکز تجاری خیام در زمینی به مساحت ۲۰۰ هکتار در حاشیه شمالی مشهد و بین 100 متری کمربندی بلوارهای خیام و ابوطالب شمالی واقع شده است. تور مشهد 94 این مرکز تجاری علاوه بر معماری خاص دارای تسهیلات ویژهای نظیر فضای سبز ، خطوط اتوبوسرانی ، ایستگاه تاکسی ، آژانس باربری می باشد . در مرکز تجاری خیام مشهد 196 واحد تجاری مشغول فعالیت هستند و کالاهای مرغوب و اجناس متنوع و با کیفیت را که مورد نیاز مسافران تور مشهد است به فروش می رسانند .
 این مرکز تجاری شامل بازارهای خرید و فروش کالا، مرکز پذیرایی و رستوران، کافی‌شاپ و کافی‌نت، دفا‌تر شرکت‌های بازرگانی، بیمه و حمل و نقل بین‌المللی، بانک، نمازخانه، خطوط اتوبوسرانی شهری، ایستگاه تاکسی، آژانس باربری و… می باشد.

در تور مشهد زمستان 94 از بازدید این بازار لذت خواهید برد.

 

 

 

 

مرکز تجاری خیام مشهد

 





:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید مشهد,مراکز خرید خوب مشهد , بهترین مراکز خرید مشهد , بهترین مراکز خرید مشهد , مراکز خرید ارزان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: